Payudara Berulat

Sori sebab dekat 4 hari aku xupdate blog ni.. Maklum lah baru je naik cuti MMU. Kenelah buat ape yang patut dulu.

Topik aku kali ni pasal gmbr 'tuuut' yang berulat disebabkan oleh kaum hawa lepas beli bra xcuci dulu terus pakai. Oleh sebab germ2 daripada produk tersebut hinggap di kaum hawa punye 'tuuut' so ulat pun membiak disitu.

Gambar ni aku amek dari email aku. Orang kate ulat dekat payudara tu tp aku tengok macam bukan. So,korang tengok sendiri and bagi la pendapat korang masing2. zooOM







18 comments:

mYpRecious said...

mcm pelik je ulat2 tu.. mcm tk logik pon ade gak..

ZIANA ♥ FARREL♥ FAREZKY said...

macam tipu je...tp tgk byk kali macam geli la plak..eeeuuwwww...
*meremang plak buru roma ni...ish...

park air said...

fuuuuuu!!!

Mag said...

bersih je keliling tu... nie gamba edit nie... tpi, kalo betol.. sumpah gua geli.. bg free pown, brani ushar jew..

rizputra7 said...

huh..yer ker tue ulat..

zack zukhairi said...

takde la macam ni skali
ulatnye brader~
-_-!

mesti ada kesan lebam or nanah kot
kalau betul. hehe.

Muhamad Alif said...

2 la pasal..aku rase memang tipu..sbb aku tngok mcam ape ntah..aku share2 je sbb dapat pun dari email

jajarina said...

ish, cm tipu ar.. x prcye..
gmbr edit ni.. huhu

Liyana Lunia said...

tp mmg betul tau. ada satu lalat nama apatah botflies ke apatah mmg mebiak dkt badan manusia. dkt youtube byk gila vid die. i tak nk tengok. ngerriii

cr3ap said...

Seen this is emails and news. It's true that some clothings not only bras also have this things. It's an advice that you wash your clothings either pants, clothes, bras or panties before you wear it. Even if it's branded or new, it's always better to wash them 1st before wearing. You will never know those who tried out might have brought the germs to the clothings and you would be the next to try.

Regards from cr3ap
http://cr3ap85.blogspot.com/

Unknown said...

tu arr... takkan smpi cmtu skali.
huhuhuh. besa bena lobang ulat tu.
geli dohh tgk lame2~

Unknown said...

pergh..geli siot..x dpt aku bayang tetek de ulat.. nnt baby bukan minum susu tp sedut ulat..aish~

ami auni n auji said...

ni gambar exploitasi laaa... aku penah jumpa dulu.. tapi bnda nie mmg ada terjadi.. tapi tak arr nampak ulat camtu.. i mean tak nampak arrr ulat2 kat dlm bulat2 tue..

aku dah lupa laman web apa yg tunjuk yg sebenar.. aku rasa cam jurnal dari uni mn ntah..

so bagi pompuan.. bra tue basuh laa ngn air panas.. bagi kuman2 tue mati.. k..

gambar nie sajer bagi aku geli.. eiii.. amit2 deh

mie said...

eee..mnyesal ak tgk post ko pd ms yg slh..
merenyam bulu roma ak tgk gmbr 2..
nk muntah pn ade..

fateen afiqa93 said...

btoi ke nie..???
cm tk caya je nie

rina said...

ni bukan real pun...kalau betul real mana mcm ni gmbar nye...mesti merah bernanah bengkak lah....

Anonymous said...

betul dak neh?coba dong kasih bukti dong?

Addenda said...

hurm.. de dgr rumor yg ckp pic tu plsu. pic tu pic edit dada + bunga teratai.

Post a Comment