Kamu Jangan Nakal




"Please please please Kamu jangan nakal Ku pergi sebentar Bukan untuk curang. Please please please Kamu jangan nakal Nanti aku datang Bawa yang kau pesan"


 Pernah dengar tak lagu kat atas nun?? Jangan tipu,aku tahu korang yang lelaki ramai suka lagu ni kan walaupun lagu mendayu-mendayu ni geli sampai aku punya tahi telinga sendiri pun xboleh dengar.

Bagi aku lagu ni buat maruah lelaki JATUH macam durian jatuh dari pokok.Nak tahu sebab ape?sebab lirik dia je dah buat macam lelaki zaman sekarang yang kena jadi lembut jaga pasangan.Bukan selalu perempuan ke yang pesan kat laki jangan nakal-nakal.Nada nyanyi pun dah macam orang lembut a.k.a. GAY..adesss...haha

Hish,cukup la cite pasal lagu nih.Marah peminat dengan tuan punya lagu nanti...heheSebenarnya post kali ni aku nk tunjuk baby-baby comel yang baru lahir ni pun dah pandai bernakal-nakal jugak.jom layan jom





 Nak raba ye, amek kencing manis aku..








Togak dulu,esok lusa tobat laa









romen romen jugak, jangan buang anak nanti








Ape kelas hisap susu ibu,hisap rokok ade brand?










last, last, last


















Ape tengok,pukui kang









 

0 comments:

Post a Comment